ČPP oceněna v kategorii „Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna“

Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) bodovala v 11. ročníku soutěže „Nejlepší pojišťovna 2019“, vyhlašované deníkem Hospodářské noviny, když mezi všemi pojišťovnami na trhu získala třetí místo v kategorii „Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna“.

Dobré pojištění, spolehlivost a profesionální přístup ke klientům. To jsou atributy, které definují kvalitu každé pojišťovny. A je to právě ochota a vstřícnost, kterou klienti nejčastěji posuzují, když hodnotí spokojenost se svojí pojišťovnou. A v této oblasti patří ČPP mezi absolutní špičku, což jen dokládá prestižní ocenění – bronzová medaile v kategorii „Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna“ v letošním ročníku Nejlepší pojišťovna 2019.

„Být mezi třemi oceněnými v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna je skvělý úspěch. ČPP je v povědomí zapsaná především díky své nabídce produktů neživotního pojištění, jsem velice spokojený s tím, že se nám letos podařilo prosadit právě v oblasti životního pojištění. Konkurence je obrovská, o to víc si vážíme toho, co jsme dokázali,“ uvedl Jaroslav Besperát, předseda představenstva ČPP.

„U nás si zakládáme na osobním přístupu a snažíme se vycházet klientům vstříc. To sice říkají všichni, ale klient pozná, jaká je skutečnost a podle toho se rozhoduje. Většina lidí chce kontakt s konkrétním člověkem, mít možnost se zeptat, ověřit si informace. Jsme snadno dostupní, kromě stovky poboček máme dalších více než 220 kanceláří po celé republice. Pokud lidé udělají pozitivní zkušenost, doporučí vás a vrátí se. Na nic si nehrajeme, jsme komunikativní, důvěryhodní a otevření,“ zdůraznil Besperát.

ČPP v roce 2018 předepsala pojistné téměř 9,5 mld. Kč. Podle České asociace pojišťoven (ČAP) meziročně rostla o 11,3 %, na více než dvojnásobek v porovnání s celým trhem. Předpis v neživotním pojištění vzrostl o 11,2 % a podobně i v životním pojištění o 11,4 %. Tržní podíl 7 % ČPP zajistil pátou pozici v žebříčku pojišťoven. Ve svém portfoliu spravuje přes 2 mil. smluv a pečuje o více než 1,2 mil. klientů.

Slavnostní vyhlášení výsledků proběhlo včera v prostorách Kongresového sálu České národní banky za účasti zástupců hodnocených institucí a významných představitelů finančního sektoru České republiky. Vyhlašovatelem výzkumu „Nejlepší banka 2019“ a „Nejlepší pojišťovna 2019“ jsou Hospodářské noviny. Zpracovatelem výzkumu je agentura Datank. Záštitu letošnímu 11. ročníku tohoto projektu udělil viceguvernér České národní banky Tomáš Nidetzký.